pondelok 1. septembra 2014

Kúsok z našej terasy

Mala som  bláznivý  víkend   skúšala som nové druhy  koláčikov a piekla  nejaké tortičky   a tak som nič nestíhala  , dnes  to všetko spracujem a večer vložím na blog. Zatiaľ  sa  Vás  pozývam nakuknúť  k nám  na našu  terasu   ešte  nieje dokončená  tak vkladám  môj obľúbený  kútik . V tomto  kútiku sú moje obľúbené starinky , lavička   a  staré okenice  od  manželovej  babičky .


Želám Vám   krásny  dník    Marianna

4 komentáre:

  1. Milá Mariannka,Tvoj obľúbený kútik je veru parádny máš tam úžasné poklady,už sa teším až budeš mať terasu dokončenú a nafotíš ju.Určite bude čo obdivovať.Neviem čo mám skôr chváliť či okenicu,sifónku,lavicu alebo tie lampy,úplne všetko sa mi páči.A páčia sa mi aj oba kvietky,ale vôbec ich nepoznám čo sú to za kvietky?Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj REni toľko chvály , ďakujem Ti pekne veru ako píšeš sú to pokladíky, jasnačka keď bude teraska dokončená nafotím ju ,ale zatiaľ len toľko. A kvietky ten zelený s bielymi kvietkami to je oxalis a tá druhá kvetinka to Ti ani neviem povedať dostala som ho ,ale viem že ho mávajú často v kauflande . Ešte raz dík za milé slová a krásny večer Ti želám

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš to veľmi pekné ♥ Okenice, sifónka, kvietky - všetko fantastické... Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Alexandra sú to moje veľké pokladíky

    OdpovedaťOdstrániť