nedeľa 17. augusta 2014

Cheescake s kozím tvarohom a slivkovou polevou.

Pred pár dňami  ma zaujal   nový  receptík  u Terezky   - Sweet melange .  Pre   jeho ingrediencie  a to  hlavne   kozí tvaroh. Keďže moji rodičia  chovajú kozičky, vravela som  mamine   nech  na mňa myslí  pri spracovaní mliečka   na tvaroh  , lebo som objavila  super  receptík na cheescake  a chcem  ho vyskúšať.
Lenže  pri zháňaní ingrediencií  na cheescake  som  nenatrafila   u nás v obchode  na gervais   , tak ten som nahradila  Almette  zloženie bolo to isté  a  samozrejme ako som začala  s prípravou zistila  som že  nemám maslové sušienky  ani bebe  dobré  ráno  orieškové  , tak  sušienky som nahradila  domácimi koka sušienkami  a  akoby toho nebolo  málo  chýbali mi aj jahôdky na  vrchnú časť  tak som použila čo som mala  v kuchyni a  to boli slivky  . Tak nech sa  páči tu je  malá ochutnávka  mojej  maškrtky .



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára